پایگاهی مملو از طرح درس سالانه , طرح درس روزانه , پاورپوینت درسی , تحقیق آماده , محصولات آموزشی , پژوهش معلمان , پروژه دانش آموزی
اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس و روش تدریس علوم سوم، درس8 : جستوجو کنیم و بسازیم
شاداب و با انرژی وارد کلاس میشویم و با نام و یاد خدا بعد از حضور و غیاب و احوال پرسی با دانش آموزان و بررسی تکالیف و ارزشیابی تشخیص درس را شروع میکنیم.
توجه دانش آموزان را به تصویر صفحه عنوانی جلب میکنیم. از آنها میپرسیم در تصویر چه میبینید؟ هر کدام پاسخهای متفاوتی میدهند. آنها را راهنمایی میکنیم. ممکن است طبق راهنمای تدریس درس قبل ساخت آن را به دانش آموزان یاد داده باشیم.
پس آنها میتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند البته اگر آن را آموزش نداده باشیم دانش آموزان به راهنمایی زیادی نیاز دارند تا تصویر را تشخیص دهند. از جلسه قبل بچهها را نسبت به موضوع آگاه میکنیم و از آنها میخواهیم وسایل مورد نیاز را با خود بیاورند...
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 5 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅کاربرد ابزار را بدانند. ✅با نحوه ساخت آینه آشنا شوند. ✅با مواد دور ریختنی وسایل مورد نیاز خود را بسازند.
هدیه این محصول : طرح درس علوم سوم دبستان، درس نیرو همه جا(1) - طرح درس ندریــس نیـرو همه جا(2)
در ادامه درس قبل، دانش آموزان در این درس با برخی ویژگیهای مهم خزندگان، پرندگان و پستانداران آشنا میشوند. ویژگیهای خزندگان و پرندگان به صورت مقایسهای با هم ارائه شدهاند. این ویژگیها شامل اندام تنفسی و حرکت، دفاع در برابر دشمن، پوشش بدن و نحوه تولید مثل و مراقبت از فرزندان است. دانش آموزان با ویژگیهای گفته شده در پستانداران نیز آشنا میشوند. آنان در ...
در سال های گذشته دانش آموزان با دانههای غذایی آشنا شدند. بخشهای تشکیل دهنده یک دانه را آموختند و با انجام فعالیت، چرخه زندگی یک دانه را به خوبی شناختند. همچنین آنها یاد گرفتند که گیاهان به جز از طریق دانه میتوانند با قلمه زدن نیز تکثیر شوند. در این درس دانش آموزان ضمن انجام فعالیتهایی با انواع ریشهها، ساقهها، برگها، گلها و دانهها آشنا می&zwnj ...