جزیره فایل

پایگاهی مملو از طرح درس سالانه , طرح درس روزانه , پاورپوینت درسی , تحقیق آماده , محصولات آموزشی , پژوهش معلمان , پروژه دانش آموزی

اطلاعیه فروشگاه

با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس12 : سفری به تخت جمشید(2)

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس12 : سفری به تخت جمشید(2)

 خلاصه‌ای از داستان درس قبل را مرور کنید سپس با خواندن ادامه داستان، فضای سالن هتل را که مسافران در آن نشسته و در حال گفت وگو هستند، تشریح کنید. در حین خواندن داستان از دانش آموزان بپرسید: چرا باید از آثار تاریخی محافظت کنیم؟

هنگام خواندن داستان تأکید کنید که آثار تاریخی، بسیار با ارزش‌اند بنابراین در حفظ و نگهداری آنها، باید کوشا باشیم و در زمان بازدید نباید آسیبی به این آثار وارد شود، روی ستون‌ها و آثار تاریخی فشار وارد نشود و...

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

علل ضعیف شدن حکومت هخامنشیان را بیان کنند.
مسیر حمله اسکندر را بر روی نقشه نشان دهند.
مهمترین اقدام سرداران ایرانی، آریوبرزن و سورنا، را بیان کنند.
علل به وجود آمدن حکومت اشکانیان را توضیح دهند.
چگونگی به وجود آمدن حکومت سلوکیان را در ایران توضیح دهند.

هدیه این محصول : طرح درس اجتماعی پایه چهارم، نشانه های ملی - طرح درس سفری به تخت جمشید(1)



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
TarhDars-Ejtemaee4-Dars13_2172907_6505.zip232.7k
TarhDars-Ejtemaee4-Dars12_2172907_1611.zip307.7k
TarhDars-Ejtemaee4-Dars20_2172907_3977.zip198.3k





طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 8: نخستین روستاها چگونه به وجود آمده‌اند؟

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 8: نخستین روستاها چگونه به وجود آمده‌اند؟ برای شروع تدریس، ابتدا تعدادی وسایل قدیمی مانند اتوی زغالی، رادیوی قدیمی، نوار کاست، هاون کوچک قدیمی و فانوس را به کلاس ببرید و به بچه‌ها نشان دهید و از آنها بخواهید این وسایل را با وسایل امروزی مقایسه کنند، مثلاً هاون را با آسیاب برقی امروز یا اتوی زغالی را با اتوی برقی امروز. از دانش آموزان بپرسید از مشاهده این وسایل به چه نکته‌ای درباره زندگی مردم در گذشته پی می‌برند؟ سپس ذهن د ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,500 تومان

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 11: سفری به شهر باستانی همدان

طرح درس و روش تدریس اجتماعی چهارم، درس 11: سفری به شهر باستانی همدان تدریس را طبق روال داستانی کتاب پیش ببرید و با صدای بلند و رسا داستان را بخوانید. هنگام خواندن داستان با زیر و بم دادن به صدا، فضایی به وجود بیاورید که دانش آموزان قصّه را مجسم کنند. هنگام خواندن داستان اسلایدهایی پخش کنید تا بر روی مطالب گفته شده تأکید بیشتری شود. گاهی داستان را قطع کنید و سؤال بپرسید. برای مثال آقای امیری که کارمند سازمان میراث فرهنگی است … راستی آیا می‌دانید کار ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,500 تومان