اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل3: مقایسهی کسرها
برای پیشبرد درس، ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﻭ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﻭ ﺗﺎ ﻛﻴﻚ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻭ ﺳﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﻳﻚ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺮﺍي ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭﻧﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﻲ ﻛﻴﻚ ﺑﻴﺸﺘﺮي ﺧﻮﺭﺩﻩ؟
ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﺮي ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻫﺎي ﺑﺎﻗﻲ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ؟
توصیه می شود ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﺩﺳﺖ ﻭﺭﺯي ﻭ ﺗﺼﻮﻳﺮي ﺑﺮﺍي ﺗﻜﺎﻟﻴﻒ ﺧﺎﺭﺝ ﻛﻼﺱ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﺩ. همچنین ﺍﺯ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﮔﻮﻳﻲ ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﺮﺍي ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻛﺴﺮﻫﺎ ﻭ ﻋﺪﺩ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺧﻮﺩ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺑﺎ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﺩﺳﺖ ﻭﺭﺯي ﻭ ﺗﺼﻮﻳﺮي ﻭ ﻛﻼﻣﻲ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﺑﺮﺳﺪ.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 6 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ اگر صورت دو کسر مساوی باشد کسری بزرگ تر است که مخرج آن کوچکتر باشد. ✅ اگر مخرج دو کسر مساوی باشد کسری بزرگ تر است که صورت آن بزرگتر باشد. ✅ به وسیله گونیا زاویه راست تشخیص داده میشود. ✅ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺯﺍﻭﻳﻪ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﻋﻘﺮﺑﻪ ﻫﺎي ﺳﺎﻋﺖ.
هدیه این محصول : طرح درس ریاضی سوم ابتدایی، درس مفهوم تقسیم - طرح درس تقسیم با باقی مانــده
اشتراک بگذارید:
پرداخت هزینه و دریافت فایل
فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید
نام فایل حجم فایل
TarhDars-Riazi3-Fasl3-Moghayesh-Kasrha_2174166_7125.zip 190.2k TarhDars-Riazi3-Fasl4-Taghsim_2174166_1984.zip 170.2k TarhDars-Riazi3-Fasl8-Taghsim-Ba-Bagimandeh_2174166_2287.zip 1 MB
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل3: تساوی کسرها
ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﻳﻚ ﺳﻴﺐ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻭ ﻳﻚ ﭼﺎﻗﻮ ﻣﻴﻮﻩ ﺧﻮﺭي ﻳﻚ ﺑﺎﺭ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﺳﻴﺐ ﮔﺮﻭﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﻬﺎﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﺼﻒ ﺳﻴﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﻧﺪ ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﺮي ﺍﺯ ﺳﻴﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ. ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍز ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ یک دوم ﺩﻳﺲ ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﻭ ﻳﺎ یک چهارم ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻛﻮﻛﻮ ﺳﺒﺰي ﺍﺳﺖ؟ در این قسمت، طرح درس و روش تدری ...
توضیحات بیشتر - دانلود
10,500 تومان
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل7: انتخاب نمودار
ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺩﺍﻳﺮﻩ ﺍي ﺭﺍ ﻛﻪ ﺭﻭي ﺳﺎﻋﺖ ﺗﺮﺳﻴﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﻔﺘﮕﻲ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﺱ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺳﺘﻮﻧﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺗﺼﻮﻳﺮي ﻛﻨﻨﺪ. ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺩﻭ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﻥ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺩﻫﻨﺪ. ﺳﭙﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ﺑﺮﺍي ﺁﻥ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻛﺪﺍﻡ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ. در این قسم ...
توضیحات بیشتر - دانلود
10,500 تومان