اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل3: تساوی کسرها
ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ ﻣﻌﻠﻢ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﻳﻚ ﺳﻴﺐ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻭ ﻳﻚ ﭼﺎﻗﻮ ﻣﻴﻮﻩ ﺧﻮﺭي ﻳﻚ ﺑﺎﺭ ﻣﺼﺮﻑ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺗﺎ ﺳﻴﺐ ﮔﺮﻭﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﻬﺎﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﺼﻒ ﺳﻴﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﻧﺪ ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﺮي ﺍﺯ ﺳﻴﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ.
ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍز ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ یک دوم ﺩﻳﺲ ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﻭ ﻳﺎ یک چهارم ﻛﻮﻛﻮﺳﺒﺰي ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻛﻮﻛﻮ ﺳﺒﺰي ﺍﺳﺖ؟
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 6 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺩﺭﺱ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻲ ﺭﻭﺩ دﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ...
✅ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﻛﺴﺮﻫﺎي ﻣﺴﺎﻭي ﺭﺍ ﺑﻨﻮﻳﺴﻴﺪ. ✅ ﻛﺴﺮﻫﺎي ﻣﺴﺎﻭي ﺭﺍ ﺭﻭي ﺷﻜﻞ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺩﻫﻨﺪ. ✅ ﻛﺴﺮﻫﺎي ﻣﺴﺎﻭﺭي ﺭﺍ ﺭﻭي ﻣﺤﻮﺭ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺩﻫﻨﺪ. ✅ ﺩﺭﮎ ﻭﺍﺣﺪ ﻛﺎﻣﻞ ﺩﺭ ﻛﺴﺮ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺯﺍﻭﻳﻪ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻨﺪ. ✅ ﺯﺍﻭﻳﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺣﺮﻛﺖ ﻋﻘﺮﺑﻪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﺩﺭﮎ ﻛﻨﻨﺪ.
هدیه این محصول : طرح درس ریاضی پایه سوم، درس انتخاب نمودار - طــرح درس روزانـه درس محاسبه ضرب
اشتراک بگذارید:
پرداخت هزینه و دریافت فایل
فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید
نام فایل حجم فایل
TarhDars-Riazi3-Fasl3-Tasavi-Kasrha_2172382_9224.zip 210.7k TarhDars-Riazi3-Fasl7-Entekhab-Nemodar_2172382_7526.zip 182.2k TarhDars-Riazi3-Fasl8-Mohasebeh-Zarb_2172382_5349.zip 179.9k
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل7: نمودار دایره ای
برای شروع کار، ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺳﺎﻋﺘﻲ ﺩﺍﻳﺮﻫﺎي ﺑﻜﺸﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ١٢ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﺴﺎﻭي ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻛﻨﻨﺪ. ﺳﭙﺲ ﺩﺭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﻔﺘﮕﻲ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﻀﻲ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﺱ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﺑﺰﻧﻨﺪ ﻣﺜﻼ ﺭﻳﺎﺿﻲ ٣ ﺳﺎﻋﺖ، ﻓﺎﺭﺳﻲ ٥ ﺳﺎﻋﺖ، ﻭﺭﺯﺵ ٢ ﺳﺎﻋﺖ، ﻋﻠﻮﻡ ٢ ﺳﺎﻋﺖ. همچنین ﻣﻲ ﺗﻮﺍن ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﻪ ﺁﻏﺎﺯﻳﻦ ﺑﺨﺶ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻨﻴﺪ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ﮔﻨﺪﻡ، ﺟﻮ ﻭ ﺫﺭﺕ ﺩﺭ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺩﺍﻳﺮﻩ ﺍي ﭼﻨﺪ ﻛﻴﻠﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻭ ﻛﺪﺍﻡ ﻳﻚ ﺑﻴﺶ ﺗﺮ ﻭ ﻳﺎ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺳﺖ؟ در این قسمت، طرح درس و ...
توضیحات بیشتر - دانلود
10,500 تومان
طرح درس و روش تدریس ریاضی سوم، فصل2: عددهای تقریبی
ﺩﺭ ﻛﻼﺱ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ ﺧﻂ ﻛﺶ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﺟﺎﻣﺪﺍﺩي ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﻧﺪﺯﺍﻩ ﮔﻴﺮي ﻛﻨﻨﺪ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻭﺍﺣﺪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮي ﻣﻠﻲ ﻣﺘﺮ ﻭ ﺳﺎﻧﺘﻲ ﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﻮﺩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﻮﻳﺴﻨﺪ. ﺳﭙﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺗﻘﺮﻳﺐ ﺍﻋﺪﺍﺩي ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮي ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﺰﻧﻨﺪ. (ﮔﺮﺩ ﻛﺮﺩﻥ) ﺑﺮﺍي ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺭﻗﻢ ﻳﻜﺎﻥ ﺍﻋﺪﺍﺩي ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮي ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﺰﻧﻨﺪ (ﻗﻄﻊ ﻛﺮﺩﻥ) در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور ...
توضیحات بیشتر - دانلود
10,500 تومان