پایگاهی مملو از طرح درس سالانه , طرح درس روزانه , پاورپوینت درسی , تحقیق آماده , محصولات آموزشی , پژوهش معلمان , پروژه دانش آموزی
اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس و روش تدریس ریاضی دوم، فصل1: عدد و شمارش
جهت شروع تدریس، معلم از دانش آموزان میخواهد با آنچه در اختیار دارند و مواد و ابزار آموزشی که در اختیار آنها قرار میدهد، مثل چوب کبریت، تیله، چوب بستنی، مهره، گوی، چینه، شکلهای هندسی شمارش کنند.
از هر گروه میخواهیم یک راه برای شمارش پیشنهاد دهند.قانون شمردن را رعایت کنند تا به مهارت به ترتیب شمردن، فقط یک بار شمردن، بیان آخرین عدد به عنوان عدد اصلی را به نمایش بگذارند.
راههای پیشنهاد شده در گروهها را اجرا نمایند و از همدیگر بپرسند چه طوری به جواب رسیدند و هر گروه از چه روشی برای شمارش تصاویر و یا وسیلهها و ابزارها استفاده کردهاند.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 6 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ انواع شمارش را به نمایش بگذارند و در موردش با یکدیگر گفت و گو کنند. ✅ با مبنای ده و پنج شکلها را بشمارند و از ابزار مختلف شمارش استفاده کنند. ✅ توانایی استفاده از ابزارها را داشته باشند. ✅ نمایشهای مختلف از یک عدد را نمایش دهند. ✅ عدد را بنویسند و به ترتیب بشمارند و مقایسه دو عدد را داشته باشند.
هدیه این محصول : طرح درس ریاضی پایــه دوم، درس شمارش چندتا چندتا - طرح درس حل مسئله الگویابی
عنوان فصل چهار کتاب ریاضی پایه دوم دبستان، عددهای سه رقمی میباشد. هدف از صفحه عنوان این فصل، آموزش و یادآوری عدد 100 و ورود به بحث عددهای سه رقمی اس ت. یکی از موضوعات این فصل، آمادگی برای جمع و تفریق می باشد. در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد. انتظار می&z ...
ابتدا با فعالیتهای دست ورزی از دانش آموزان خواسته میشود با شابلون طرح بزنند، برش داده و آنها را روی هم سوار کنند و اشکال دیگر بسازند. معلم از آنها میخواهد که با مهارت کلامی خصوصیات اشکال را بیان نمایند و آنها را در گروهها مقایسه نمایند. تفاوتها و شباهتها را بیان نمایند. به کمک صفحه نقطه یابی، نقطهها را به هم وصل نمایند و اشکال هندسی ر ...