پایگاهی مملو از طرح درس سالانه , طرح درس روزانه , پاورپوینت درسی , تحقیق آماده , محصولات آموزشی , پژوهش معلمان , پروژه دانش آموزی
اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس و روش تدریس علوم سوم، درس12: هر کدام جای خود (1)
دانش آموزان در سالهای گذشته با برخی ویژگیهای جانوران و اینکه چگونه حرکت میکنند؛ چه غذاهایی میخورند؛ چگونه رشد میکنند؛ چگونه از بچههایشان نگهداری میکنند؛ آشنا شدند.
در این درس دانش آموزان جانوران را براساس محل زندگیشان طبقه بندی میکنند؛ آنان با مهم ترین ویژگیهای دو گروه جانوران مهره دار یعنی ماهیها و دوزیستان آشنا میشوند. ویژگیهایی مثل اندام تنفسی و حرکتی، پوشش بدن. دانش آموزان با انجام آزمایشی وجود هوا را در آب تجربه میکنند؛ آنان همچنین با نمونههایی از جانوران بومی کشورمان آشنا میشوند.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ آشنایی فراگیران با نوع پوشش ماهیها و دوزیستان ✅ آشنایی فراگیران با نحوه تنفس ماهیها و دوزیستان ✅ آشنایی فراگیران با طریقۀ تولید مثل ماهیها و دوزیستان ✅ آشنایی فراگیران با محل زندگی ماهیها و دوزیستان
هدیه این محصول : طرح درس و روش تدریس علوم پایه سوم، درس بکارید و ببینید - طرح درس آب ماده با ارزش
در سال های گذشته دانش آموزان با دانههای غذایی آشنا شدند. بخشهای تشکیل دهنده یک دانه را آموختند و با انجام فعالیت، چرخه زندگی یک دانه را به خوبی شناختند. همچنین آنها یاد گرفتند که گیاهان به جز از طریق دانه میتوانند با قلمه زدن نیز تکثیر شوند. در این درس دانش آموزان ضمن انجام فعالیتهایی با انواع ریشهها، ساقهها، برگها، گلها و دانهها آشنا می&zwnj ...
اگر چه معرفت و شناخت تمام جنبههای شخصیتی امام باقر علیه السلام برای ما انسانهای عادی و محدود در عالم طبیعت غیرممکن است، در درس داناترین مردم تلاش شده در حدّ امکان، دانش آموزان با شخصیت علمی آن حضرت که داستان درس در حول همین محور تدوین گشته، آشنا شده و ضمن احساس علاقه و ادای احترام به امام باقر علیه السلام برای الگوگرفتن از زندگی و اخلاق و رفتار ایشان تلاش نماین د. پیشنهاد میش ...